Naam:
dinny.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Wie ik ben? Daar probeer ik zelf ook achter te komen!

Over mijn reis

Mijn reis gaat naar de wereldstad New York, omdat ik de mogelijkheid heb gekregen om een stage te lopen bij A.I.R. Gallery, een non-profit organisatie die voornamelijk vrouwen een kans geeft hun kunst aan een publiek te tonen. Dit is nodig omdat vele commerciële gallery's alleen maar een bepaald soort kunst willen verkopen en zich dit ook kunnen veroorloven. De kunstenaars die aan A.I.R. Gallery verbonden zijn, hebben meer vrijheid in hun werk en meer invloed op hun tentoonstellingen. Vanwege dit doel, het is meer dan alleen maar verkopen, ben ik voor deze plek gevallen en vind ik het heerlijk om hier te mogen werken.

Natuurlijk ga ik niet alleen werken gedurende mijn tijd in de stad New York, maar ik ben van plan vele toeristische dingen te doen en andere musea en gallery's te bezoeken. Bovendien zal ik een tijdje één van de New Yorkers zijn en zo de stad en de mensen beter leren kennen. Het zal een geweldige ervaring worden.

Bezochte landen

Ik heb 15 landen (6%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Polen, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.