New York here I come!

21 maart 2011 - Voorburg, Thuis, Nederland

Hallo allemaal,

Nog twee nachten slapen en dan begint mijn reis naar de wereldstad New York. De stad van hoge gebouwen, dure kunst, grote appels, een prachtige skyline, mode en nog veel meer. Het zal een spannende, maar ongelovelijke belevenis worden. Ik heb mijn haar laten knippen, mijn nageltjes gelakt en mijn hakjes aangedaan, dus ik ben er klaar voor!!!:p

Via deze blog kunnen jullie een beetje met me meereizen en mijn kunstzinnige avonturen meebeleven. Jullie kunnen hier mijn laatste reisverhalenfoto's en de kaart bekijken, ik zal proberen regelmatig te updaten, en natuurlijk kan je ook reageren. Wil je op de hoogte blijven van mijn ervaringen, dan kan je hier je e-mailadres achterlaten, iedere keer dat ik iets toevoeg aan Dinny krijg je automatisch bericht.

Verder wil ik nog even alle mensen bedanken die me geholpen of gesteund hebben om deze droom werkelijkheid te laten worden. Ik ben ook heel blij dat ik de meeste van jullie nog even heb mogen zien voor mijn vertrek.

Groetjes en tot de volgende blog!

Daniëlle

1. debbie:
    hoi danielle
    heel veel plezier en succes in the big apple.
    een goede reis en ik ben benieuwd naar alle belevenissen en ervaringen.
    ik ga je volgen.
    liefs debbie
  2. Sander:
    21 maart 2011
    Dag Daniëlle, wat een geweldig avontuur! Heel veel plezier daar in NY. Rosa en ik zullen met veel interesse je blog volgen. Groet Sander
  3. Astrid:
    Dag lieve schat,
    Natuurlijk gaan wij alles van je volgen, vooral die hakken en gelakte nageltjes, je gaat dus gewoon op de versiertoer :-)
    Lieverd ik wens je een goede reis, maar vooral een geweldige tijd in NY.
    Liefs mama
  4. Esther:
    22 maart 2011
    Lieve Danielle,
    Deze dagen zijn het ergst qua zenuwen. Morgen vraag je je vast af waar je aan bent begonnen. Ik kan het mij herinneren van toen ik naar de VS vertrok. Maar....... Het komt goed. Al geloof je dat misschien nu even niet. Heel erg veel plezier en heel veel liefs! Esther
  5. Roos:
    22 maart 2011
    Dag Danielle,
    Zondag konden wij vanuit het vliegtuigraampje de skyline van New York zien liggen! Helaas vlogen wij door naar Nederland, maar jij gaat daar morgen aan een geweldig avontuur beginnen. Geniet er van, dat heb je verdiend. En geef Eveline een dikke kus van mij. Veel plezier, Roos
  6. T.:
    JAWHAAAAAA!!!
    Ik ben zooooooo trots! Hoeveel mensen (afgezien van die 12 miljoen New Yorkers) kunnen zeggen dat hun zus in NEW YORK woont!?! xD
    Anyway, de vlucht zit er op, je bent door de douane heen... Nu alleen nog maar ongelovelijk hard gaan genieten jij! Ik hoop dat je die eerste week bij Eveline even lekker tot rust gaat komen en dan de New Yorkse chaos in =D... Ugh, ik ben jaloers!
    Xoxo T.
  7. Else Marlies:
    24 maart 2011
    Hey meis, heel veel plezier komende tijd! Heb je een goede reis gehad? Ga je hier volgen, hoor! Ben wel nieuwsgierig naar dat nieuwe kapsel en de nagellak dus upload maar snel een foto ;)

Liefs EM
  8. Bernard:
    24 maart 2011
    Danieeeeeeelleeee? Ik was te laat!!! Stomstomstom, mijn schuld. (Ik had nog wat $$$$ op zak voor je. Zal ze je wel mailen!)
    Laat snel wat van je horen.
    Genietze. Bernard cs.